Και όμως, υπάρχει τρόπος να μετατραπεί ο τελικός σε όχημα διαφήμισης του αθλήματος, του ελληνικού αθλητισμού και της Ελλάδας ολόκληρης. Να τελειώσει η βραδιά και να είμαστε όλοι χαμογελαστοί. Η λύση είναι η εξής: να καθιερωθεί η διεξαγωγή του τελικού στο εξωτερικό. Όχι σε κάποιον τυχαίο τόπο επιλεγμένο με κληρωτίδα, αλλά σε πόλεις όπου χτυπάει η καρδιά της Ελλάδας και του ξενιτεμένου Ελληνα. Στη Νέα Υόρκη, όπου η Αστόρια στεγάζει 150 χιλιάδες συμπατριώτες μας και το Νιου Τζέρσεϊ άλλους 60 χιλιάδες.