F1: Abu Dhabi Πρωταθλητής ο Hamilton!

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ αντιμετώπισε προβλήματα, ο Λιούις Χάμιλτον τον πέρασε από την εκκίνηση και κατέκτησε με μεγάλη άνεση τον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο της καριέρας του. Έγραψε ιστορία η Mercedes με 701 βαθμούς!

«Η καλή μέρα απ' το πρωί φαίνεται», λέει ο λαός και αυτό ίσχυσε στο φινάλε του Άμπου Ντάμπι. Ο Λιούις Χάμιλτον πέρασε τον Νίκο Ρόσμπεργκ στην εκκίνηση, ο Γερμανός αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα ERS, έχασε δύναμη, δεν τερμάτισε ούτε καν στη δεκάδα (14ος) και ο Βρετανός πανηγύρισε με μεγάλη άνεση τον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο της καριέρας του (ο πρώτος ήταν το 2008).

Ο πιλότος της Mercedes είδε από την πρώτη θέση το πέσιμο της καρό σημαίας, πανηγύρισε με τα απαραίτητα donuts και πήρε μια σημαία της χώρας του για να κάνει τον γύρο του θριάμβου. Στη συνέχεια, σταμάτησε το μονοθέσιό του για να πάει στο βάθρο, όμως δεν έβγαλε το κράνος του, καθώς η συγκίνηση ήταν μεγάλη και προσπάθησε να την κρύψει από την κάμερα.

Μάλιστα, δέχτηκε τα συγχαρητήρια τόσο από τον Τότο Βολφ, όσο και από τους Φελίπε Μάσα, Βαλτέρι Μπότας, αλλά και από τον Ρόσμπεργκ, ο οποίος κλήθηκε να εγκαταλείψει δύο γύρους πριν το φινάλε, όμως έδειξε πείσμα και έφτασε μέχρι την καρό σημαία.

Από εκεί και πέρα, ακολούθησαν οι δύο Williams, με τον Μάσα να κάνει εξαιρετικό αγώνα, να κυνηγάει τη νίκη, αλλά να μένει δεύτερος, και τον Μπότας να βγαίνει νικητής στα πιτ στοπ από τη μάχη με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο και να ανεβαίνει γι' ακόμα μια φορά στο βάθρο.

Όσο για τον Αυστραλό, εκκίνησε από το πιτ λέιν, όπως και ο Σεμπάστιαν Φέτελ, και κατάφερε να τερματίσει τέταρτος μπροστά από τους Τζένσον Μπάτον, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Σέρχιο Πέρεζ. Σειρά πήραν οι Φέτελ και Φερνάντο Αλόνσο, που είπαν αντίο σε Red Bull και Ferrari, αντίστοιχα. Ο Γερμανός θα αντικαταστήσει τον Ισπανό στη Scuderia, ενώ ο τελευταίος βρίσκεται πολύ κοντά στην επιστροφή του στη McLaren.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Κίμι Ραϊκόνεν, που χρειάστηκε να δώσει αρκετές μάχες για να πάρει την τελευταία θέση των βαθμών. Από την πλευρά τους, τον αγώνα εγκατέλειψαν οι Καμούι Κομπαγιάσι, Παστόρ Μαλντονάντο, Ντανιίλ Κβιάτ, με τον Μαλντονάντο να βλέπει καπνό στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του πριν πιάσει φωτιά.

Έτσι, ο Χάμιλτον έφτασε στους 384 βαθμούς, με τον Ρόσμπεργκ να μένει στους 317 και τον Ρικιάρντο να είναι τρίτος (η καλύτερη θέση στη βαθμολογία στην καριέρα του) με 238. Ο Αλόνσο έμεινε έκτος με 161, πίσω από τους Μπότας και Φέτελ που ολοκλήρωσαν τη σεζόν με 186 και 167, αντίστοιχα.

Στους κατασκευαστές η Mercedes είχε εξασφαλίσει εδώ και αρκετό καιρό τον τίτλο, ενώ έγραψε ιστορία, καθώς με 701 πόντους κατέρριψε το ρεκόρ των 650, που κατείχε η Red Bull από το 2011, ενώ έκανε το πρώτο... νταμπλ στην ιστορία της (πρωτάθλημα σε οδηγούς και κατασκευαστές). Φέτος οι «κόκκινοι ταύροι» έμειναν στους 405, με τη Williams να δείχνει ανταγωνιστική και να τερματίζει τρίτη με 320.

Τέταρτη ήταν η Ferrari με 216, με την ομάδα του Μαρανέλο να ελπίζει σε πάρα πολύ καλύτερες μέρες, καθώς δε θυμίζει σε τίποτα τη Ferrari του παρελθόντος. Τέλος, να σημειωθεί ότι αρνητικό ρεκόρ πραγματοποίησε η Sauber, που εντός μιας σεζόν δεν πήρε ούτε ένα βαθμό, κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ ξανά στην ιστορία της.

Advertisement

Ο ΚΑΙΡΟΣ

© 2025 dailyfun.gr all rights reserved.