Thu07182019

Last updateFri, 05 Jul 2019 1am

Back You are here: Home Woman ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΝΕΑ Φόρμα και Γυμναστική

Άσκηση για να ξεπιαστείς στο γραφείο

Αν περνάτε την περισσότερη μέρα καθισμένοι μπροστά στον υπολογιστή, με το άγχος να συσσωρεύεται, δεν είναι να απορείτε που νιώθετε πιασμένοι και τους μύες σας δύσκαμπτους.

Read more...

Yιοθετώντας... τη στάση του Βούδα.

Όταν ο διαλογισμός έκανε την εμφάνισή του στις χώρες της Δύσης τη δεκαετία του 1950, μια μεγάλη μερίδα ψυχολόγων εκδήλωσε ενδιαφέρον για τη νέα μέθοδο βλέποντας σε αυτή έναν καινούριο τρόπο για να απαλύνουν τον πόνο. Τόσο η ψυχοθεραπεία όσο και η παραπάνω πνευματική άσκηση έχουν πολλά κοινά στοιχεία.

Read more...

7 λόγοι που το τρέξιμο ωφελεί την υγεία.

Tο δροσερό χειμωνιάτικο αεράκι ευνοεί το απογευματινό ή πρωινό τρέξιμο για να απαλλαγούμε και από τα περιττά κιλά. Δείτε, γιατί το τρέξιμο κάνει καλό στην υγεία μας.

Read more...

Το πολύ καθισιό... αρρωσταίνει

Αν περνάτε πολλές ώρες καθημερινά μπροστά στην τηλεόραση, στο κομπιούτερ ή γενικώς καθισμένοι σε μια καρέκλα, το νου σας: από τις δύο ώρες και μετά αρχίζει να αυξάνεται ο κίνδυνος διαβήτη, καρδιοπάθειας και από τις τρεις ώρες αυξάνεται ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

Read more...

Kαθημερινοί τρόποι για να γίνουμε πιο υγιείς

Η γνωστή δικαιολογία «δεν υπάρχει χρόνος» παύει να ισχύει. Πλέον, 10 λεπτά (ίσως και λιγότερα) αρκούν για να γίνουμε πιο υγιείς. Σύμφωνα με τη Huffington Post, πρόσφατη έρευνα έδειξε, ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ενηλίκων, θυσιάζουν τη μία υγιεινή δραστηριότητα για χάρη κάποιας άλλης. Για παράδειγμα, για 10 επιπλέον λεπτά για την προετοιμασία ενός υγιεινού γεύματος, συχνά «δανείζονται» από το αντίστοιχο 10λεπτο της γυμναστικής. Μήπως υπάρχει τρόπος να τα προλάβουμε όλα;

Read more...