Το φιλόδοξο εγχείρημα πίσω από το νούμερο γενικής τουριστικής πληροφορίας 14841 και τη διαδικτυακή πύλη όπου κάποιος μπορεί να απευθύνεται προκειμένου να πάρει πληροφορίες για κάθε τουριστικό προορισμό, όπως και για μετακινήσεις, διαμονή, εστίαση και άλλες δραστηριότητες, σε 15 γλώσσες.


Βρίσκεται στα billboards της Time Square και στο μετρό, ενώ το γνωστό μπλε-πορτοκαλί λογότυπο ντύνει εκατοντάδες ταξί και λεωφορεία που κυκλοφορούν σε όλη την πόλη.
Την εξαιρετικά καλή φήμη που έχουν σε ολόκληρο τον κόσμο επιβεβαιώνουν για ακόμα μία χρονιά οι παραλίες της Ελλάδας.
Ψήφος εμπιστοσύνης» από τις ΗΠΑ στον ελληνικό τουρισμό: Αύξηση του αριθμού των Αμερικανών που επισκέπτονται την Ελλάδα, είτε μεμονωμένα είτε μέσω του τουρισμού κρουαζιέρας, προβλέπει η πρεσβεία των ΗΠΑ στη χώρα μας.
Η Κρήτη στην πρώτη θέση, η Σαντορίνη στη 10η. Ακόμα μία διαφήμιση για τη χώρα μας και μάλιστα σε μία από τις μεγαλύτερες σουηδικές εφημερίδες.




