Σ' έναν αγώνα χωρίς μεγάλο ενδιαφέρον ο Λιούις Χάμιλτον πανηγύρισε μία από τις πιο άνετες νίκες της καριέρας του. Δεύτερος ο Νίκο Ρόσμπεργκ, τρίτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Μάχες για την πρωτιά; Όχι. Μάχες για τις πιο πίσω θέσεις; Ελάχιστες. Το ενδιαφέρον απουσίαζε από τον αγώνα της Κίνας στη Σανγκάη, όπου είδαμε κυριολεκτικά ένα... τρενάκι από μονοθέσια να ακολουθούν πιστά τις ίδιες στρατηγικές των ομάδων, που δε θέλησαν να πάρουν κάποιο ρίσκο.
Αν είδαμε κάτι ενδιαφέρον σ' αυτόν τον αγώνα, ήταν η φλεγόμενη Red Bull του Ντανιίλ Κβιάτ και η επαφή του Τζένσον Μπάτον με τον Παστόρ Μαλντονάντο. Έτσι, ο Λιούις Χάμιλτον έφτασε σε μία από τις πιο άνετες νίκες της καριέρας του, με τον Νίκο Ρόσμπεργκ να μένει δεύτερος και να κάνει το 1-2 για τη Mercedes, η οποία κυριάρχησε και πάλι, μετά τη νίκη της Ferrari στη Μαλαισία.
Η Scuderia είχε την ευκαιρία μόνο στο τελευταίο πιτ στοπ του Σεμπάστιαν Φέτελ να τον βγάλει μπροστά από τον Ρόσμπεργκ, όμως και τότε έμεινε στην τρίτη θέση και για τρίτο συνεχόμενο αγώνα βρέθηκε στο βάθρο. Ακολούθησε η έτερη Ferrari του Κίμι Ραϊκόνεν, με τον Iceman να κάνει εκπληκτική εκκίνηση και να αφήνει εξ' αρχής πίσω του τις δύο Williams και τους Φελίπε Μάσα, Βαλτέρι Μπότας.
Σειρά πήραν οι Ρομάν Γκροζάν, Φελίπε Νασρ, Ντάνιελ Ρικιάρντο, ενώ ο Μάρκους Έρικσον συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα. Όσον αφορά τη McLaren, είδε για πρώτη φορά φέτος και τα δύο μονοθέσιά της να τερματίζουν, με τον Φερνάντο Αλόνσο να βλέπει την καρό σημαία 12ος και τον Τζένσον Μπάτον να είναι 13ος. Τέλος, εκτός από τους Μαλντονάντο, Κβιάτ, τον αγώνα εγκατέλειψαν και οι Νίκο Χούλκενμπεργκ, Μαξ Φερστάπεν.
Ο τελευταίος στάθηκε η αιτία για να πέσει η καρό σημαία ουσιαστικά υπό αυτοκίνητο ασφαλείας, αφού αυτό μπήκε στον 54ο γύρο και μπήκε στα πιτς στον 56ο και τελευταίο για να γίνει κανονικά ο τερματισμός και ο Χάμιλτον να πανηγυρίσει τη νίκη, τη στιγμή που ακολουθούσαν οι υπόλοιποι 15 που κατάφεραν να φτάσουν μέχρι το φινάλε.
Έτσι, στη βαθμολογία ο Χάμιλτον πήγε στους 68 βαθμούς, με τον Φέτελ να είναι δεύτερος στους 55 και τον Ρόσμπεργκ να ακολουθεί τρίτος με 51. Στους κατασκευαστές η Mercedes έγινε η πρώτη που έπιασε... 100άρι με 119, με τη Ferrari να είναι δεύτερη στους 79 και τη Williams να παίρνει σειρά στην τρίτη θέση με 48.