Mετά την ανυπακοή του Βρετανού πιλότου στις εντολές της ομάδας ν' αφήσει το Ρόσμπεργκ να περάσει και μετά την συζήτηση - απενημέρωση που έγινε εσωτερικά η κυρίαρχη τάση στους κόλπους της Γερμανικής ομάδας είναι να μην ξαναδοθούν εντολές.
Μέχρι σήμερα στους πρώτους 11 αγώνες οι Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον είχαν το ελεύθερο να μονομαχήσουν όμως η ομάδα περιόριζε τις επιλογές στρατηγικής για να μη βρίσκονται σε καταστάσεις όπως αυτή της Ουγγαρίας όπου ο Ρόσμπεργκ ήταν σε στρατηγική ενός πιτ στοπ παραπάνω και ο Χάμιλτον τον καθυστερούσε.
Θέλοντας να ξεκαθαρίσει την κατάσταση αλλά και να καταδείξει την περιρρέουσα ατμόσφαιρα από δω και πέρα ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes Τότο Βολφ σημείωσε: "Σκεφτόμαστε να μην ξαναδώσουμε εντολές. Η κατάσταση είναι διαφορετική απ' ότι στην αρχή της χρονιάς που ξεκινούσαμε από το μηδέν. Αυτή τη στιγμή έχουμε προβάδισμα 170 βαθμών στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και ίσως είναι καιρός να τους αφήσουμε ελεύθερους αφού συμφωνήσουμε και με τους δυο. Είναι δεδομένο πως όσο πλησιάζουμε προς το τέλος της σεζόν τόσο θα μεγαλώνει η ένταση και τόσο δυσκολότερο θα είναι να κερδίσεις τον έτερο πιλότο της ομάδας. Στην αρχή της χρονιάς είναι εύκολο να πεις αυτοί είναι οι κανόνες και έτσι θα λειτουργήσουμε. Τώρα πλέον όμως είναι ξεκάθαρο οι δυο τους και μόνο θα δώσουν μάχη για τον παγκόσμιο τίτλο. Οπότε δεν ισχύουν πλέον όσο είχαμε ως δεδομένα στην αρχή της χρονιάς. Πλέον δεν μπορούμε να ζητήσουμε από κάποιον οδηγό να συμβιβαστεί ή να απωλέσει βαθμούς και ελπίδες για την κατάκτηση του τίτλου για το καλό της ομάδας".
Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ επέλεξε αντί να συγκρουστεί με το Χάμιλτον να καταργήσει τις εντολές προς τους πιλότους μέχρι το τέλος της σεζόν.
Η εν λόγω αλλαγή πλεύσης για τη Mercedes πιθανόν να έχει επηρεαστεί και από την πτώση της απήχησης που έχει παγκοσμίως η F1. Στη Γερμανική εταιρεία κατανοούν πως έχει μεγαλύτερη αξία να σε βλέπουν όλοι να χάνεις ή να ζεις δράματα ή να κερδίζεις έχοντας ιδρώσει τη φανέλα από το να μην ασχολούνται μαζί σου αφού κερδίζεις συνέχεια και εύκολα.
Όπως ίσως θυμάστε λίγο πριν το Γερμανικό GP, η FIA έστειλε μια επιστολή προς τις ομάδες συστήνοντας να απομακρύνουν τη συνδεδεμένη ανάρτηση (Front and Rear Inter Connect Suspension) καθότι λειτουργεί εν δυνάμει ως αεροδυναμικό βοήθημα.
Επιπλέον όπως ίσως γνωρίζετε φέτος τα πράγματα είναι οριακά με το βάρος των μονοθεσίων στα 691kg του οδηγού συμπεριλαμβανομένου. Δεδομένου του βάρους συστημάτων όπως το ERS οι οδηγοί προσπαθούν να διατηρήσουν το σωματικό τους βάρος όσο πιο χαμηλά γίνεται.
Η F1 τώρα διανύει την καλοκαιρινή ανάπαυλα μέχρι τις 24/8 όπου θα διεξαχθεί ο επόμενος αγώνας στο Σπα του Βελγίου.
Ο Χάμιλτον βλέπει αυτό το διάστημα ως ιδανικό για ανασυγκρότηση και εκγύμναση: " Το καλοκαιρινό διάλλειμα είναι ιδανικό για να γεμίσουμε μπαταρίες και να γυμναστούμε. Το βάρος μου είναι χαμηλό αλλά το μονοθέσιο ελάφρωσε λίγο χωρίς το FRIC. Οπότε μπορώ να πάρω λίγο βάρος στη διάρκεια της ανάπαυλας. Αυτό το βάρος πρέπει να είναι μύες και όχι λίπος, αυτό θα με βοηθήσει να επιστρέψω πιο δυνατός ψυχικά και σωματικά για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Οι τελευταίοι δυο αγώνες ήταν μεγάλη πρόκληση για μένα με όλα όσα συνέβησαν να μπορέσω να παραμείνω συγκρατημένος. Είδα κάποια δημοσιεύματα που υπέθεταν ότι θα με λυγίσει η πίεση. Έδειξα πως είμαι ακόμη στη μάχη".