Fri07202018

Last updateWed, 18 Jul 2018 7am

Back You are here: Home Entertainment ΝΕΑ SHOWBIZ Βιβλία - Magazines H έξυπνη διατροφή «Φάρμακο» για τη γρίπη

H έξυπνη διατροφή «Φάρμακο» για τη γρίπη

Την περίοδο που διανύουμε, το σώμα έχει αυξημένες υποχρεώσεις, καθώς θέλει να προασπίσει τους ιστούς του και να τους ενδυναμώσει, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις ιώσεις. Σε αυτή την περίοδο, οι δίαιτες απαγορεύονται, καθώς επιμηκύνεται ο χρόνος ίασης.

Για την ενίσχυση του αμυντικού (ανοσοποιητικού) συστήματος, προτιμήστε εύπεπτες τροφές, πλούσιες σε συστατικά, όπως η βιταμίνη C, ο ψευδάργυρος, η βιταμίνη Α και η πρόδρομος μορφή της, η β-καροτίνη, το σελήνιο και πλήθος άλλων θρεπτικών και μη θρεπτικών συστατικών με αντιοξειδωτική δράση.

Στις ημέρες που διανύουμε, τα στομαχικά προβλήματα είναι όλο και πιο συχνά. Το καθημερινό άγχος, η άτακτη διατροφή, το κάπνισμα, η υπέρμετρη χρήση καφεΐνης και άλλων τοξικών συστατικών, έχει αυξήσει την εμφάνιση γαστρικού έλκους, γαστρίτιδας, δυσκοιλιότητας και άλλων συνοδών συμπτωμάτων. Ο τρόπος ζωής και διατροφής λοιπόν καθορίζει την στομαχική λειτουργία και είναι υπεύθυνος για την εμφάνιση προβλημάτων που καθορίζουν την καθημερινότητα και τελικά, το βιοτικό επίπεδο. Εάν θέλετε να τα αποφύγετε θα πρέπει να βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες και να ακολουθήσετε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο.
Η χρήση λιπαρών υλών, για παράδειγμα, κατά το μαγείρεμα μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά τον χρόνο παραμονής της τροφής στο στομάχι, κυρίως σε άτομα με προβλήματα πέψης.

Συγκεντρώσαμε τις δέκα πιο σημαντικές πηγές αντιοξειδωτικών, εκείνων δηλαδή των «μαγικών» συστατικών που βρίσκονται σε συγκεκριμένες τροφές και παρεμποδίζουν τη δράση των επιβλαβών ελευθέρων ριζών στο σώμα μας.

1. Βατόμουρα  5,75 millimoles ανά μερίδα 100g

2. Καρύδια       3,72 millimoles ανά μερίδα 100g

3. Φράουλες    3,58 millimoles ανά μερίδα 100g

4. Μαγειρεμένες αγκινάρες 3,56 millimoles ανά μερίδα 100g

5. Cranberries 3,13 millimoles ανά μερίδα 100g

6. Σμέουρα2,87 millimoles ανά μερίδα 100g

7. Μύρτιλα 
2,68 millimoles ανά μερίδα 100g

8. Γαρίφαλα  2,64 millimoles ανά μερίδα 100g

9. Χυμός σταφυλιού 
2,56 millimoles ανά μερίδα 100g

10. Χυμός από cranberries 
2,47 millimoles ανά μερίδα 100g

Οι αντιοξειδωτικές ουσίες είναι απαραίτητες στη καθημερινή μας διατροφή αφού καταπολεμούν αλλά και περιορίζουν την οξείδωση που μπορεί να προκαλέσει στον οργανισμό διάφορα προβλήματα υγείας. Επιστήμονες από το πανεπιστήμιο της Βοστώνης έχουν καθορίσει για κάθε τρόφιμο μια ποσότητα μονάδων (μονάδα Orac) για να μετρήσουν την αντιοξειδωτική ικανότητα του. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι κάθε άνθρωπος θα πρέπει να λαμβάνει καθημερινά από 3.300 έως 4.500 μονάδες Orac για να δημιουργήσει μια ασπίδα από τις οξειδώσεις. Διαβάστε λοιπόν παρακάτω τι σας προσφέρουν οι αντιοξειδωτικές ουσίες αλλά και ποιες είναι οι 20 τροφές με τις περισσότερες μονάδες Orac. - See more at: http://www.lifezone.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=579:-top-20-&catid=122:2012-03-15-19-05-12&Itemid=406#sthash.yIz0Ea1d.dpuf
Οι αντιοξειδωτικές ουσίες είναι απαραίτητες στη καθημερινή μας διατροφή αφού καταπολεμούν αλλά και περιορίζουν την οξείδωση που μπορεί να προκαλέσει στον οργανισμό διάφορα προβλήματα υγείας. Επιστήμονες από το πανεπιστήμιο της Βοστώνης έχουν καθορίσει για κάθε τρόφιμο μια ποσότητα μονάδων (μονάδα Orac) για να μετρήσουν την αντιοξειδωτική ικανότητα του. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι κάθε άνθρωπος θα πρέπει να λαμβάνει καθημερινά από 3.300 έως 4.500 μονάδες Orac για να δημιουργήσει μια ασπίδα από τις οξειδώσεις. Διαβάστε λοιπόν παρακάτω τι σας προσφέρουν οι αντιοξειδωτικές ουσίες αλλά και ποιες είναι οι 20 τροφές με τις περισσότερες μονάδες Orac. - See more at: http://www.lifezone.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=579:-top-20-&catid=122:2012-03-15-19-05-12&Itemid=406#sthash.yIz0Ea1d.dpuf
Οι αντιοξειδωτικές ουσίες είναι απαραίτητες στη καθημερινή μας διατροφή αφού καταπολεμούν αλλά και περιορίζουν την οξείδωση που μπορεί να προκαλέσει στον οργανισμό διάφορα προβλήματα υγείας. Επιστήμονες από το πανεπιστήμιο της Βοστώνης έχουν καθορίσει για κάθε τρόφιμο μια ποσότητα μονάδων (μονάδα Orac) για να μετρήσουν την αντιοξειδωτική ικανότητα του. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι κάθε άνθρωπος θα πρέπει να λαμβάνει καθημερινά από 3.300 έως 4.500 μονάδες Orac για να δημιουργήσει μια ασπίδα από τις οξειδώσεις. Διαβάστε λοιπόν παρακάτω τι σας προσφέρουν οι αντιοξειδωτικές ουσίες αλλά και ποιες είναι οι 20 τροφές με τις περισσότερες μονάδες Orac. - See more at: http://www.lifezone.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=579:-top-20-&catid=122:2012-03-15-19-05-12&Itemid=406#sthash.yIz0Ea1d.dpuf