Preview: Αποκαλύπτουμε τη νέα Alfa Romeo Giulia

Με πολύ μεγάλη επισημότητα και αντίστοιχη προσμονή έγινε η επίσημη αποκάλυψη της νέας Alfa Romeo Giulia στο νέο Μουσείο της Alfa Romeo στο Arese της Ιταλίας.

Παρόν στην εκδήλωση ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat Chrysler Automobiles (FCA) Sergio Marchionne, ο πρόεδρος της FCA (εγγονός της οικογένειας Agnelli που ίδρυσε της Fiat), John Elkann.

Εντυπωσιακή εκδήλωση, απόλυτα συναισθηματικά φορτισμένη από τη μαγική φωνή του τενόρου Andrea Bocelli ο οποίος υποδέχθηκε τη νέα ιταλίδα ντίβα. Η Alfa Romeo Giulia είναι το μεγάλο στοίχημα της φίρμας, καθώς προέρχεται μέσα από μια επένδυση της τάξης των 5 δις ευρώ, χρήματα που διατέθηκαν για τη δημιουργία 7 νέων μοντέλων μέχρι το 2017 για να χτυπήσει η ιταλική εταιρία κατηγορίες οχημάτων από τις οποίες –κραυγαλέα- απουσίαζε εδώ και χρόνια.

Η νέα Giulia κατασκευαζόταν για 2 χρόνια στην Ιταλία εν κρυπτώ από μια ομάδα 50 ανθρώπων. Όλη αυτή η ομάδα εξέλιξης ήταν παρούσα στην εκδήλωση και μάλιστα τους χαιρέτησε έναν προς έναν ο Marchionne έχοντας μια καλή κουβέντα και μια φιλική χειραψία για καθέναν από αυτούς.

Με τρίλιτρο V6 turbo κινητήρα απόδοσης 510 ίππων, ιδανικό ζύγισμα 50/50 και κίνηση στους πίσω τροχούς, η Giulia ξαναφέρνει στο προσκήνιο την Alfa Romeo και υπόσχεται γνήσια σπορ οδηγική αίσθηση. Η ατμόσφαιρα στο Μουσείο της Alfa Romeo έσφυζε από αισιοδοξία καθώς φαίνεται ότι οι άνθρωποι της FCA και ειδικά της Alfa Romeo ποντάρουν πολλά στο νέο τους δημιούργημα.

Για να επανορθώσει όλα αυτά τα χρόνια απουσίας της από τα saloon με κίνηση στον πίσω άξονα, η Alfa έκανε το ντεμπούτο του νέου της πισωκίνητου sedan στην πιο... harcore μορφή του , την Quadrifoglio Verde ή πολύ απλά την QV. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας ολοκαίνουριος κινητήρας βενζίνης V6 turbo 3,0 λίτρων, ο οποίος με τη βοήθεια των μηχανικών με «Ferrari background» η απόδοσή του αγγίζει τους 510 ίππους. Όπως καταλαβαίνετε μιλάμε για παρόμοια ιπποδύναμη σε σχέση με τους άμεσους αντιπάλους της Mercedes-Benz C63 AMG S, BMW M3 και Audi RS4.

Σύμφωνα με τους Ιταλούς μάλιστα παρότι ο κινητήρας θα έχει αυτήν την εκπληκτική απόδοση τόσο σε ισχύ όσο και σε ροπή, θα είναι παράλληλα και πολύ οικονομικός συγκριτικά σε κατανάλωση καυσίμου και διαθέτει και σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης απενεργοποίησης κυλίνδρων. Σύμφωνα με την Alfa, μάλιστα η Giulia QV θα πραγματοποιεί το κλασικό 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4,0 δλ. (3,9 για την ακρίβεια).

Παρότι μάλιστα δεν υπάρχουν συγκεριμένα νούμερα για το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, η Alfa Romeo ισχυρίζεται ότι η ευρεία χρήση πολύ ελαφριών υλικών, όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο και τα συνθετικά πλαστικά, προσφέρουν στην QV μία θαυμάσια αναλογία κιλών ανά ίππο η οποία θα είναι κάτω από τα 3 κιλά ανά ίππο. Αν πάρετε λοιπόν τον υπολογιστή σας και κάνετε την πράξη, τότε θα καταλάβετε ότι μιλάμε για συνολικό βάρος χαμηλότερο των 1.530 κιλών.

Παρότι μιλάμε για ένα νέο πάτωμα για την Giulia είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάτω από τη λαμαρίνα υπάρχουν αρκετά κοινά σημεία με την Maserati Ghibli. Ο αντικαταστάτης της 159 διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, ενώ μπροστά υπάρχουν διπλά ψαλίδια. Επίσης υπάρχει σύστημα Torque Vectoring, ώστε να επιτρέπει στο πίσω διαφορικό να ελέγχει τη ροπή που καταλήγει σε κάθε πίσω τροχό ξεχωριστά. Σύμφωνα με την Alfa μάλιστα με αυτόν τον τρόπο η ισχύς μεταφέρεται πολύ καλύτερα στο δρόμο ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Εκτός από το πρωτοποριακό σύστημα πέδησης, η νέα Giulia QV θα διαθέτει και ενεργό σπλίτερ (Active Aero Splitter) και ένα ολοκαίνουριο σύστημα «Alfa DNA» με το οποίο ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα εξής προγράμματα: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (για πρώτη φορά σε Alfa Romeo) και Racing.

Η νέα Giulia θα προσφέρεται με μία νέα γενιά υπερτροφοδοτούμενων 4κύλινδρων κινητήρων, αλλά και σε τετρακίνητες εκδόσεις.

Advertisement

Ο ΚΑΙΡΟΣ

© 2024 dailyfun.gr all rights reserved.